nedeľa 5. novembra 2017

Ο Πιτ αναστάτωσε την ψηφοφορία. Vemola; Περπάτημα; Είμαι ο καλύτερος, αναφορές

Το δεύτερο Τσεχική Δημοκρατία προχωρήσει στο πιο διάσημο οργάνωση ΜΜΑ στον κόσμο, μετά από μία νίκη και τέσσερις ήττες μαζί του, αλλά κατέληξε UFC σύμβαση. τις ελπίδες τους για την επιστροφή στην κορυφή, ωστόσο, δεν δίνει και στη χώρα καταγωγής τους θέλει να αγωνιστεί με τα καλύτερα. "Ποιος θα θέλατε να με δείτε να παλεύω;" "Μια βόλτα, κάποιος άλλος;" ζητά από είκοσι έξι οπαδούς Bijeca Βίκτορ Pesta στη σελίδα του στο Facebook, αναφερόμενος στα αποτελ έσματα της έρευνας του Gladiator δεκαετίας, η οποία κατέληξε έκτη θέση.

Το UFC δεκτός ως μια ανίκητη πολεμιστής, στον πρώτο αγώνα με Ruslan Μαγκομέντοφ αυτό που περιμένατε δυσάρεστο ξύπνημα. Μετά από πέντε αγώνες, ένα από τα οποία κέρδισε μόνο το ένα, το UFC έληξε επίσημα.

«Το ταξίδι μου στο UFC είναι επίσημα πάνω.Αλλά πιστεύω ότι ως μαχητής είμαι ακόμα στην αρχή και έχω πολύ μπροστά από τον εαυτό μου με τις καλύτερες επιδόσεις μου και τις μεγαλύτερες προκλήσεις. Προς το παρόν είμαι ελεύθερος πράκτορας, έτσι που έχει μια προσφορά για την κατα πολέμηση, ας μιλήσει τώρα «, είπε την Τετάρτη το στη σελίδα του στο Facebook.

Βίκτορ Pesta πλέον καμία αντιστοιχία δεν προετοιμασία, αλλά παρ 'όλα αυτά τα σχέδια στην κορυφή και πάλι να επιστρέψει . ήταν ακόμη περισσότερο στη συνέχεια κλώτσησε στην έρευνα καταλήγει μονομάχος δεκαετίες, ανακοίνωσε το περιοδικό πολεμικών τεχνών, όπου τερμάτισε στην έκτη θέση.

«Netrvrdím μου Μονομάχος δεκαετίες γιατί πραγματικά δεν ξέρω τι είναι αυτό ασαφής όρος που σημαίνει και κανείς δεν μπορούσε να μου το εξηγήσει.Αλλά υποστηρίζω ότι είμαι ο καλύτερος τ� �ς Τσεχίας μαχητής τώρα και ήμουν πρόθυμος να το αποδείξει σε μια μονομαχία είτε με Vémola ή τα πόδια ή και τα δύο «, δήλωσε ο αντίπαλος κοινωνικό δίκτυο. Η έρευνα κερδίσει μόλις Jiří Procházka, Κάρλος Vémola ότι στο UFC αγωνίστηκαν πριν από Pesta , τερμάτισε στη δεύτερη θέση.

Όπως Pesta αγωνίζεται στην κατηγορία μεγάλου βάρους, θα έχει μια πιθανή αντιστοιχία με τα δύο υποψήφια κάτι να χάσει. Και υποτίθεται ότι δεν είναι έτοιμος. «ξέρω ότι και οι δύο αγωνίζονται στο κάτω Váhovce, αλλά το μη ανταγωνιστικό βάρος μας είναι σχεδόν το ίδιο και είμαι επίσης πρόθ� �μος να ρίξω κάτι μακριά. Έχει περάσει πολύς καιρός να συζητήσουμε ποιος είναι ο καλύτερος και τώρα είναι μια ευκαιρία να μάθουμε πραγματικά ", λέει."


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára